2014年7月3日星期四

PKD med Kreatinin 6.9: Hvor længe kan jeg leve uden dialyse

En af mine patienter spurgte mig "Hvor længe kan jeg leve, hvis jeg ikke adgang til dialyse?" For første gang hun mødte mig. Jeg gav hende ikke svaret i den tid, jeg bare sagde "du ikke bekymre dig om, at du vil være ok." Hun var en PKD patient med kreatinin 6.9 og nu kan hun passe sig selv totalt. Med hensyn til hvor længe kan hun leve uden dialyse, kan jeg ikke give hende det præcise svar, det eneste, jeg kan forsikre, er at hun kan leve bedre og længere med hjælp af vores unikke terapi. Du ønsker at vide, hvad der er den unikke terapi? Næste, lad os få et kig sammen.

Efter mange års forskning og klinisk erfaring, vores eksperter opfandt Micro-kinesisk medicin Osmotherapy som er et nyt håb for PKD patient. Det er ikke kun kan inhibere væksten af ​​cyste, men også kan formindske størrelsen af ​​det. Med hjælp af det, kan patienten undgå dialyse eller nyretransplantation. Du ønsker at vide, hvordan det virker? Nu jeg forklare det for dig. Det er en slags unikt kinesisk medicin ekstern applikation behandling, anvendelse af naturlægemidler poser med kinesisk medicin aktivt materiale på patientens ryg, parallelt hans nyre, shen shu acupoint, urter molekyle ved vibrerende af en behandling maskine, trænger igennem den menneskelige krop fra huden , celle-plads og væv rum og rete sekventielt, endelig at komme ind i nyrerne for at forbedre nyrer 'mikro-cirkulation og gendanne den beskadigede nyrefunktion effektivt.

Nu ved du hvorfor det kan hjælpe PKD patienter med kreatinin 6.9 leve længere og bedre uden dialyse? Men for forskellige patienter har forskellige betingelser, så vi kan ikke fortælle dig det præcise svar på, hvor længe kan patienterne leve.

Hvis du har andre spørgsmål, kan du kontakte os. Vores e-mail: sjzkidneyhospital@hotmail.com



PKD med Kreatinin 6.9: Hvor længe kan jeg leve uden dialyse

没有评论:

发表评论

Ask the Experts