2014年5月28日星期三

Kreatinin Level 2.9 og sceneudstyr 3 CKD : Har jeg brug for dialyse

For nylig modtog jeg en mail fra en af ​​mine patienter , sagde han, at han er i fase 3 kronisk nyresygdom (CKD ) med kreatinin niveau 2,9 , og han ønsker at vide, om han har brug for at acceptere dialyse. Jeg ved, det er et varmt emne blandt patienter, der er i samme situation , så jeg deler dig nogle informationer her, og jeg håber, der kan hjælpe dig .

Kreatinin 2.9 er højere end det normale niveau, og det betyder at du er i fase 3 CKD og det viser din nyrefunktion er blevet beskadiget. Men du behøver ikke at bekymre dig om det , fordi der i denne fase , du ikke behøver at acceptere dialyse , selv om det kan falde i nyresvigt uden god behandling, men hvis det kan kontrolleres godt, at vil forhindre yderligere skade af nyrefunktionen. Så det er et meget afgørende tidspunkt for at helbrede din sygdom. I denne periode det vigtigste er at få rigtige behandling i tide , ikke glip af den bedste kur tid. når du finder nogen symptomer på denne sygdom, bør du gå til den normale hospitalet med det samme , aldrig træffe beslutninger selv. Hvis du ønsker at vide who ting om din sygdom, du kan kontakte din læge eller kommunikere med vores online-eksperter , kan alle af dem giver dig bedre råd SE til dig .

Hvornår patienterne nødt til at acceptere dialyse ? I almindelighed vil nyrefunktionen falde 5 % om året. Og når det ned til 15 %, så dialyse eller nyretransplantation er nødvendig. Men jeg ikke foreslå dig at tage dialyse , fordi når patienten acceptere det, så er det svært for dem at slippe af med det . Micro- kinesisk medicin Osmotherapy er et naturligt middel uden bivirkninger . Hvis du er interesseret i det, kan du kontakte os . Vores e-mail : sjzkidneyhospital@hotmail.com

Kreatinin Level 2.9 og sceneudstyr 3 CKD : Har jeg brug for dialyse

没有评论:

发表评论

Ask the Experts