2014年5月18日星期日

Kan Minimal nefropatiforandring medføre nyresvigt

Minimal Change nefropati er et primært sygdom, som kan fremkalde nefrotisk syndrom. I almindelighed prognosen for det er godt. Ifølge en rapport 10 år overlevelse over 95%, og de fleste af de patienter, der døde af det er ældre mennesker. Der er blot et par mennesker vil udviklet sig til nyresvigt, omkring 3% af voksne vil få nyresvigt. Det betyder, at hvis du kan få rigtige behandling i tide, kan du forhindre processen med nyre fibrose. Hvis ikke, vil du går til nyresvigt.

For nylig modtog jeg en mail fra Joy, fortalte hun mig, at hun er 38 år og efter 5 år dialyse hendes læge fortalte hende, de kan ikke hjælpe hende mere. Hun er så ked af det, det eneste hun kan gøre er at vente, vente døden kommer. Gennem teksten, kan jeg føler hun har mistet håbet om overlevelse. Jeg håber at kunne gøre noget for hende, men det er for sent, det eneste, jeg kan gøre, er at opmuntre hende og bede for hende.

5 år siden, da hun fandt sin sygdom på første gang, de eneste symptomer var fødder svulmer men hun ignorere det. Så få dage senere hendes øjne var begyndt at svulme lukket og sprede sig til hele kroppen. Hun blev bange og gik til hospitalet, efter en række inspektion, de fortalte hende, at hun har fået en minimal ændring sygdom. Indtil nu er hendes læge fortalte hende, at triste oplysninger.

Hvis jeg kan kende hende tidligere, kan alting måske anderledes 5 år ændre ens liv. Micro-kinesisk medicin Osmotherapy kan reparere den beskadigede nyre funktioner og forebygge forringelse af nyrefunktionen. Så ved hjælp af denne behandling, hun kan stå op igen snarere end at vente på døden.

Hvis du ønsker at Lear mere om nyresygdom eller kinesisk Herb Medicin, kan du konsultere vores online læger. For yderligere informationer, kan du kontakte os. Vores e-mail: sjzkidneyhospital@hotmail.com

Kan Minimal nefropatiforandring medføre nyresvigt 

没有评论:

发表评论

Ask the Experts