2014年5月22日星期四

Er Mango Velegnet til patienter med FSGS

Er mango god for patienter withFSGS ? Der er to svar til det. Nogle sagde patienter bør spise mere mango, men andre sagde, at vi patienter bør ikke spise mongoes . hvad tror du ? Ligegyldigt dig eller mig , kan ikke beslutte, hvilke svar er rigtige . Så lad os se, hvad eksperter anbefaler .

En af mine patienter sagde for at meed efterspørgslen af ​​ernæring, hans lokale læger anbefale ham til at spise mere frisk frugt. Men efter spise nogle mongoes , hans kreatinin niveau steget fra 2,6 op til 4,8 . Han er meget bekymret for det, så han sende mig en mail og ønsker at få nogle råd fra mig. Jeg svarer ham så snart jeg fik hans e-mail , fordi jeg ved, det er ikke kun en vigtig spørgsmål for ham, men også vigtigt at andre patienter, der er i samme situation , så jeg besluttede at skrive denne artikel og ønsker at hjælpe flere patienter som ham.

Frugt er rig på nutritions og kan levere nok nutritions for vores krop , så mange patienter vil spise mere frisk frugt i henhold til deres lægens råd . Men ingen klart, hvilken slags frugt er velegnet til patienter med FSGS . Og her jeg minde dig om , før du spiser nogen form for mad , bør du være opmærksom på element i det. Nogle former for mad er ikke egnet til nyresygdom patienter , for deres nyrefunktion er blevet beskadiget, hvis de spiser nogle ting, der er svære at absorbere , der vil tilføje arbejdsbyrde til din nyre , og kan gøre det værre.

Mango indeholder meget af kalium , som er svære at absorbere , så det er ikke egnet til patienter med FSGS . I stedet for mongo , kan du spise æbler , der er nyttige for dit helbred.
For yderligere informationer , kan du kontakte os . Vores e-mail : sjzkidneyhospital@hotmail.com

Er Mango Velegnet til patienter med FSGS

没有评论:

发表评论

Ask the Experts