2014年5月8日星期四

Hvor længe kan Patient live med Lupus nefritis Kontrolleret Well

For nylig modtog jeg en besked fra min patient , han ønsker at vide, hvor længe han kan leve med Lupus nefritis , hvis han kan styre det godt. Jeg synes, det er også et spørgsmål, som mange patienter ønsker at vide. Så jeg deler dette svar her , jeg håber det kan hjælpe dig .

Kære Danny :

Jeg er så kirtel til at høre fra dig , sagde du din sygdom er kontrolleret godt nu , det er virkelig stor. Med hensyn til dit spørgsmål , hvor længe kan du leve med Lupus nephritis, at fortælle dig sandheden , du virkelig har brug n't at bekymre sig om det . Så længe du kan holde din sygdomskontrol godt, kan du leve som en normal person og nyde en høj livskvalitet.

Hvis du er på den samme situation , tillykke. Men forskellige patienter har forskellige situationer , selv din sygdom er under kontrol, er du også nødt til at være opmærksom på dit liv detaljer.

Hvis du er på den akutte aktivitet scene , du må hellere blive i sengen og have en god hvile . Hvis du er i kronisk stadium eller stabil tilstand , kan du gøre noget arbejde , men ikke for meget, aldrig lade dig selv alt for træt . Hold en god stemning og har en egnet kost er også important.You bør også undgå direkte sollys, hvis du ønsker at gå ud , bør du bære lange ærme pyjamas . Før spise medicin, bør du konsultere din læge og aldrig bestemt af dig selv . Hvis du fejl visse lægemidler , der kan skade din nyre og gøre din sygdom bliver værre. Frem for alt , du har brug for at danne en sund levevis vane og forebygge infektion .

Jeg håber, at ovenstående informationer kan hjælpe dig eller dine venner omkring dig. Hvis du har spørgsmål om nyresygdom, kan du kommunikere med vores online læger , kan de give dig råd gratis. For yderligere informationer , kan du kontakte os . Vores email: sjzkidneyhospital@hotmail.com .

Hvor længe kan Patient live med Lupus nefritis Kontrolleret Well

没有评论:

发表评论

Ask the Experts