2014年5月30日星期五

Hvad skal patienterne med Kreatinin 8 og Fase 5 CKD

Hvad skal patienterne gøre med kreatinin 8 og trin 5 CKD? Dette spørgsmål er fra en af ​​mine e-mail, jeg har modtaget det fra en af ​​min patient søn, de informationer er som følger:
Kære læge:

Jeg er Danny fra Australien. Min far havde nyre problem for sidste 5 år. Hans kreatinin niveau viser normalt mellem 4 og 5.. Seneste en uge, han står over for problemet at tage vejret og hans kreatinin niveau steget omkring 8 til 9. Vi så læger og tage behandlingen. Han var ikke i stand til at gå urin normale intervaller. Jeg vil gerne vide, er der nogen hjemme middel til at reducere problemet. Også hvad grøntsager og frugter vil hjælpe til at fungere nyre. Han er diabetiker patient.

Jeg vil dele mit svar her, håber, der kan hjælpe dig.

Kære Danny:

Ifølge din beskrive jeg kender din far nu er i fase 5 kronisk nyresygdom (CKD), der er kendt som End Stage af nyresygdom. Grøntsager og frugt kan bidrage til at reducere højt kreatinin men de kan ikke løse dette problem. Som for du nævnte i din e-mail om hjem afhjælpe, jeg tror, ​​mit svar vil lade dig ned. Der er ingen hjem retsmidler til at reducere problemet, fordi høj kreatinin er forårsaget af selve sygdommen, hvis du ønsker at løse det, skal du gå til hospitalet og acceptere ordentlig behandling i tide. Her vil jeg anbefale dig en ny therapyMicro-kinesisk medicin Osmotherapy som er en ny kur metoder til CKD (det er også velegnet til Diabetespatienter). Det handler ikke kun kan standse udviklingen af ​​renal fibrose, men også kan reparere det beskadigede nyre væv. Hvis du ønsker at vide mere om denne behandling, kan du sende mig tilbage.

Hvis du er en patienter, der er i fase 5 CKD med kreatinin 8 og ønsker at få yderligere informationer om Micro-kinesisk medicin Osmotherapy, bedes du kontakte os. Vores e-mail: sjzkidneyhospital@hotmail.com


Hvad skal patienterne med Kreatinin 8 og Fase 5 CKD

没有评论:

发表评论

Ask the Experts