2014年12月12日星期五


Sir, Min far har nyreproblemer. Jeg ved ikke, om hans detaljerede betænkning, da jeg talte med ham på kun telefonen. Han siger, at hans kreatinin, kalium og urea-niveau helt er forhøjet. Nu er mine spørgsmål er, kan han drikke otte ounce eller en kop gulerodsjuice hverdagen for 2-3 måneder? Kan han tage at meget af saft, hvis hans kalium niveau allerede er forhøjet? Personligt har jeg set, at drikke gulerodsjuice voldsomt forbedrer nyrefunktionen Ud over at forbedre den generelle sundhed også, at pålidelige?

Hej, jeg er kirtel til at hjælpe dig. Generelt gulerod saft som et produkt af gulerod, det har mange næringsstoffer, såsom en række vitaminer og mineraler, højt indhold carotenoid og andre næringsstoffer. Det er nyttigt at øge appetitten, forbedre tone og syn hud, regulere blodsukker, regulere blodsukker og forebygge kræft. Desuden kan gulerodsjuice også hjælpe os med at bekæmpe anæmi, forbedre vores leverfunktioner, fremme lunge hede, etc. Det er til gavn for de fleste af de mennesker, herunder patient nyresygdom. Men for din fars situation bør han ikke drikke for meget af det, for det er også rig på kalium, som kan gøre hans sygdom værre. Du må hellere lave en kostplan under opførelsen af sin læge eller vores online læge.

Af ovenstående ved vi, at de fleste af patient nyresygdom kan drikke gulerodsjuice hverdag, men for folk med højt kalium niveau, de bør undgå at drikke det hver dag. Hvis du vil vide, om du er egnet til at drikke det eller ej, eller har brug for hjælp i behandling nyresygdom, er du velkommen til at kontakte os via e-mail, er vi her venter på hjælp dig. Vores e-mail: sjzkidneyhospital@hotmail.com

没有评论:

发表评论

Ask the Experts