2014年12月17日星期三

Hvordan kan jeg vide, hvilken fase af kronisk nyresygdom

CKD 
Hvordan kan jeg vide, på hvilket tidspunkt af kronisk nyresygdom? CKD er oprindeligt uden specifikke symptomer og normalt kun detekteret som en stigning i serumkreatinin eller protein i urinen, i henhold til kreatinin niveau, vi kender hvor langt du er.

Kronisk nyresygdom, også kendt som kronisk nyresygdom (CKD), identificeres ved en blodprøve for creatinina.Mayores creatininniveauer indikerer lavere glomerulær filtrationshastighed og resulterer i reduceret evne nyrerne til at udskille desecho.Los produkter kreatinin niveauer kan være normale i de tidlige stadier af kronisk nyresygdom, og tilstanden detekteres hvis urinanalyse (analyse af en urinprøve) er vist tillader nyre protein tab eller røde blodlegemer i orina.Para grundigt undersøge den underliggende årsag til nyreskader, forskellige former for medicinsk billedbehandling, er blodprøver anvendes, og ofte renalbiopsy (tage en lille prøve af nyrevæv) for at se, om der er en reversibel for nyrefejl årsag.

Hvordan kan jeg vide, om jeg lider af en nyresygdom eller ej?

Kronisk nyresygdom er en fremadskridende tab af nyrefunktion i en periode på måneder eller years.The symptomer på forværring af nyrefunktionen er uspecifikke og kan omfatte utilpashed og erfaring faldt apetito.A ofte kronisk nyresygdom diagnosticeret som følge af påvisning af personer, der er kendt af risikoen for nyreproblemer, såsom personer med forhøjet blodtryk eller diabetes, og dem, der har en blod slægtning med crónica.La nyresygdom Kronisk nyresygdom kan også identificeres når transporteres til sin anerkendte, såsom kardiovaskulær sygdom, anæmi orpericarditis komplikationer.

Hvordan kan jeg vide, på hvilket tidspunkt af kronisk nyresygdom, som jeg er?

Du kan sende dine testrapport sygdomme eller tilstande detaljeret email os sjzhospitalrenal@hotmail.com, efter at have analyseret vores eksperter vil give dig professionel vejledning.

没有评论:

发表评论

Ask the Experts